11.6.2015.
Djelatnici tvrtke AGB Nielsen istraživanje medija d.o.o. obilježili su korporativni dan socijalne zauzetosti u lokalnoj zajednici - »Nielsen Global Impact Day« - donacijom humanitarne pomoći za osam obitelji s ukupno četrdeset članova, koje su korisnice Caritasa Zagrebačke nadbiskupije, odnosno Gradskog društva Crvenog križa Zagreb.
Djelatnici ove tvrtke, koja je dio internacionalne grupacije The Nielsen Company prehrambene i higijenske artikle kupovali su svojim sredstvima te su pakete pomoći osobno uručili korisnicima 11. lipnja u Socijalnom dućanu zagrebačkog Crvenog križa u Novom Zagrebu.
Ovoj akciji je prethodio dogovor predstavnika tvrtke AGB Nielsen istraživanje medija s ravnateljicom zagrebačkog Caritasa s. Jelenom Lončar i Petrom Penavom, ravnateljem zagrebačkog Gradskog društva Crvenog križa. Sastanak je dogovorila pomoćnica pročelnice Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Romana Galić, koja je i sudjelovala na istom.
Caritas i Crveni križ zajednički su predložili obitelji, a ispred Socijalnog dućana akciju je koordinirala viša stručna referentica za socijalne i humanitarne programe i projekte Andrea Šimunović. Ona je upoznala darovatelje s normativom za dodjelu humanitarne pomoći prema kojemu su se nielsenovci ravnali prilikom pripreme paketa za Socijalni dućan.
Na fotografiji gore: Dio djelatnika tvrtke AGB Nielsen ispred Socijalnog dućana poslije podjele pomoći koju su prikupili zajedno sa svojim kolegama
Korporativnim danima socijalnih akcija u lokalnim zajednicama suvremene tvrtke nastoje izgrađivati i čuvati osjetljivost svojih djelatnika na razne potrebe lokalne zajednice tako da ih potiču da sami osmišljavaju i provode akcije kojima doprinose kvalitetnijoj izobrazbi stanovništva, rješavanju problema gladi ili loše prehrane, većem korištenju suvremenih sredstava komunikacije, njegovanju suživota u multikulturalnim sredinama i održivog razvoja.
Caritas Zagrebačke nadbiskupije i Gradsko društvo Crvenog križa Zagreb u ime svojih korisnika zahvaljuju djelatnicima tvrtke AGB Nielsen istraživanje medija na ovoj donaciji kojom su iskazali solidarnost s potrebitima, a dobar primjer svim tvrtkama koje još nemaju praksu ovakvih akcija za svoj djelatnike.
P O V E Z A N E V I J E S T I
16/04/15
Djelatnici ALCON-a volontirali u Kući sv. Franje
http://www.czn.hr/Vijesti/CijelaVijest.aspx?VijestID=1300
07/06/14
Impact Day posvetili druženju s djecom iz domova
http://www.czn.hr/Vijesti/CijelaVijest.aspx?VijestID=1160
16/05/14
»Volonter je uvijek onaj koji dobiva«
http://www.czn.hr/Vijesti/IspisVijesti.aspx?VijestID=1094
25/10/13
ORACLE Hrvatska za djecu Kuće ljubavi
http://www.czn.hr/Vijesti/CijelaVijest.aspx?VijestID=972
15/06/13
Deloitteov »Impact Day 2013.«
http://www.czn.hr/Vijesti/CijelaVijest.aspx?VijestID=922
14/06/12
Volonteri Erste banke po drugi puta u Caritasu
http://www.czn.hr/Vijesti/CijelaVijest.aspx?VijestID=770
27/10/11
Kroz igru i zabavu do dobrih djelâ
http://www.czn.hr/Vijesti/CijelaVijest.aspx?VijestID=679
30/09/11
Volontirali rukovoditelji Erste&Steiermärkische Banke
http://czn.hr/Vijesti/CijelaVijest.aspx?VijestID=669
02/07/09
»Deloitte« darovao devet računala Caritasovim đacima
http://www.czn.hr/Vijesti/CijelaVijest.aspx?VijestID=415
08/06/09
Tvrtka »Deloitte« i ove godine «Impact Day» posvetila Caritasovoj djeci
http://www.czn.hr/Vijesti/CijelaVijest.aspx?VijestID=406
15/06/08
Dar Deloitte-a Caritasovoj djeci
http://www.czn.hr/Vijesti/IspisVijesti.aspx?VijestID=307